Menu

Content

Breadcrumb

Υδραυλικός Ανελκυστήρας G.M.V.

Υδραυλικός Ανελκυστήρας Ιταλικής Τεχνολογίας G.M.V.
Η παγκοσμίας φήμης Ιταλική εταιρεία G.M.V. MARTINI S.p.A. δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1978 στα υδραυλικά συστήματα ανελκυστήρων καθώς είναι παγκοσμίος γνωστή για την ποιότητα και αξιοπιστία των προϊόντων της.Η G.M.V. MARTINI S.p.A. έχει κατασκευάσει και πωλήσει από το έτος 1958 μέχρι και σήμερα περισσότερους απο 650.000 υδραυλικούς ανελκυστήρες οι οποίοι εκτελούν πάνω από 100 εκατομμύρια διαδρομές ημερησίως.Κατέχει το 50% των πωλήσεων στην Ευρώπη και το 30% των πωλήσεων παγκοσμίως.Η ετήσια παραγωγή της G.M.V. ξεπερνάει τους 33.000 ανελκυστήρες με παραγωγικές μονάδες σε Ιταλία,Σουηδία,Βόρεια Αμερική,Νότια Αμερική,Κίνα και Ινδία.

Ο Υδραυλικός ανελκυστήρας αποτελεί την πλέον ιδανική λύση που σας προτείνει η Technol  και για το δικό σας σπίτι.Οι δυνατότητες του αφορούν την κατανάλωση ρεύματος αλλά και την ελάχιστη απαίτηση χώρου τοποθέτησης του.Ο υδραυλικός ανελκυστήρας αποτελείται απο το έμβολο και την μονάδα ισχύος.Η καινοτομία του υδραυλικού ανελκυστήρα βασίζεται στα παρακάτω πλεονεκτήματα:

1. Οικοδομικά Στοιχεία
Στους Υδραυλικούς ανελκυστήρες το μηχανοστάσιο δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεται επάνω από το φρεάτιο ή σε επαφή με το φρεάτιο.Όλες οι καταπονήσεις εφαρμόζονται στον πυθμένα ή στα πλευρικά στοιχεία του φρεατίου.

2. Κόστος εγκατάστασης
Στην πλειοψηφία των εφαρμογών των Υδραυλικών ανελκυστήρων,δεν χρησιμοποιείται αντίβαρο,ή ποποιοδήποτε άλλο βάρος αντιστάθμισης του ωφέλιμου φορτίου και του απόβαρου.Γι'αυτό το λόγο οι κινητήρες που επιλέγονται είναι πολυ μεγαλύτερης ονομαστικής ισχύος από τους ανελκυστήρες τριβής.Η επιλογή μεγαλύτερης μονάδας ισχύος καθώς επίσης και η ύπαρξη του ανυψωτικού συγκροτήματος,ανεβάζει το κόστος κατασκευής του υδραυλικού ανελκυστήρα.Η διαφορά αυτή μειώνεται όσο αυξάνει η διαδρομή και το ωφέλιμο φορτίο του ανελκυστήρα.

3. Κατανάλωση ενέργειας
Η κίνηση του υδραυλικού ανελκυστήρα κατά την κάθοδο,γίνεται με την πίεση που αναπτύσεται από το ωφέλιμο φορτίο και το απόβαρο στην επιφάνεια του εμβόλου,χωρίς να λειτουργεί ο κινητήρας.Επομένως, ο κινητήρας λειτουργεί μόνο κατά την άνοδο.Έχει παρατηρηθεί ότι μακροπρόθεσμα η κατανάλωση ενέργειας είναι μειωμένη έως και 10% στους υδραυλικούς ανελκυστήρες.

4. Συνθήκες κίνησης
Η παρουσία του μπλόκ βαλβίδων, επιτυγχάνει καλύτερη ποιότητα κίνησης στους υδραυλικούς ανελκυστήρες, σε σχέση βέβαια με τους ανελκυστήρες τριβής δύο ταχυτήτων.Επίσης, η παρουσία βαλβίδας απεγκλωβισμού, εξασφαλίζει τον αυτόματο απεγκλωβισμό σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, χωρίς την παρουσία πρόσθετου εξοπλισμού.

5. Συντήρηση ανελκυστήρα
Ο κινητήριος μηχανισμός του ανελκυστήρα τριβής, λόγω της ύπαρξης του μειωτή στροφών και της τροχαλίας τριβής, απαιτεί προσεκτική συντήρηση και παρουσιάζει λόγω τριβής πολύ μεγαλύτερες φθορές.Αντίθετα, το ζεύγος κινητήρα-αντλίας βρίσκεται μέσα στο λάδι στη δεξαμενή λαδιού.

Γενικά ο υδραυλικός ανελκυστήρας αποτελεί μια αξιόπιστη τεχνικά λύση και ενδιαφέρουσα οικονομικά, για διαδρομές μέχρι 20 m και ταχύτητες μέχρι 1,00 m/sec.Ο ανελκυστήρας τριβής δίνει περισσότερες και πιο αξιόπιστες επιλογές σε μεγάλες ταχύτητες και διαδρομές.

FacebookFacebook
GoogleShareGoogleShare
TwitterTwitter

Log In or Register